Hodnocení obchodu
Koupil jsem si halog. trvalé světlo,vše bylo v pohodě akorát bylo prasklé vlákno žárovky. Toto jsem oznámil firmě která mi obratem novou žárovku poslala,proto obchod s touto firmou mohu vřele doporučit.Luboš K. Vlašim
1*
Vřele doporučuji, rychlost vyřízení, kvalita dodaného zboží. Bez jediné chybičky :)
Štve mě, když mě nikdo neinformuje o dodávce a najednou se z čista jasna ozve řidič, že už je tady.
(Administrátor)
Pane Tůma,
(neděle) 12.2. v 8:49
- jste objednal a obdržel potvrzovací email.
(pondělí) 13.2. v 7:18
- váš balíček byl předán přepravci
- na váš email jsme zaslali tracking číslo
(úterý) 14.2. v 7:13
- odesláno SMS avízo o doručování
- později telefonický kontakt přímo řidičem GLS
(úterý) 14.2. v 11:34
- váš balíček byl doručen ve vámi stanoveném časovém okně
Která konkrétní část na tomto procesu Vás "štve" ?
s pozdravem Tým Phototools.cz
Byla jsem spokojena, poradily mi a zboží jsem měla do druhého dne. Akorát jsem nepochopila proč přišlo zboží ve dvou zásilkách, když dorazilo téměř současně.
(Administrátor)
Dobrý den,
zboží jsme rozdělili na dva balíčky proto, že Vaše objednávka obsahovala i nadrozměrné pozadí, ke kterému nemůžeme nic přibalit. Nechceme riskovat, že Vám přepravce pozadí poškodí.
A navíc nechceme, abyste na celou objednávku čekala, protože doručování nadrozměru může trvat až 5 pracovních dnů.
Proto balíme menší zboží do standardních balíčků, aby dorazilo co nejdříve, a velké (nadrozměrné) samostatně.
s pozdravem Tým Phototools.cz
Doporučuji
Skvělý obchod, vřele doporučuji.
bezva obchod dobrý poměr cena výkon
Super
Rozhodně zde budu rád nakupovat i nadále.
Vřele doporučuji. Profesionální přístup k zákazníkům, rychlost a špičková zákaznická podpora.
Velmi spokojena se vsim vse bez jedineho hacku.
Doporučuji.
Blesková komunikace, reagují okamžitě. Výborná domluva, přehlednost eshopu.
zboží přišlo tak pozdě, protože ho na poště vydali někomu jinému-ale druhá objednávka dorazila velmi brzy. Dekuji.
(Administrátor)
Dobrý den,
děkujeme za hodnocení,..
zdržení balíčku nás mrzí, bohužel v době vánočních svátků doručuje zboží kdokoli, kdo má ruce nohy, a podle toho to pak dopadá.
s omluvou a pozdravem
Tým Phototools.cz
Vše probíholo dobře, ale zabalení zboží bylo špatné.
Balík přišel rozlomený, naštěstí uvnitř nepoškozeno.
(Administrátor)
Dobrý den,
za poškození zboží ze strany přepravce se omlouváme, bohužel není v lidských silách dodržet podmínky zabalení zboží tak, aby s ním mohl přepravce "šlehnout" z metru o zem, nebo do něj najíždět ještěrkou.
Dojde-li k poškození zboží, poprosím vás, nenechávejte si tuto skutečnost pro sebe. Ohlásíte-li to, přepravce bude poučen a pro příště si dá pozor. My zboží samozřejmě vyměníme.
Pokud však o poškození nevíme, těžko jej můžeme řešit. Navíc nedozví-li se to ani depo přepravce, je pravděpodobné, že prasátko, jež zboží doručuje jen poškodí i příště, protože to bude mít, jak se říká, "na háku".
děkujeme za pochopení
s pozdravem tým Phototools.cz
(Administrátor)
Dobrý den,
nadrozměrné balíčky - pozadí, lze zaslat pouze samostatně a to jednak kvůli přepravním podmínkám společnosti, která balíček expeduje a jednak kvůli obavám z možného poškození zboží (či vyloučení z přepravy).
Na skutečnost upozorňujeme v objednávkovém procesu i u samotného pozadí v popisu a dále i v emailu s tracking čísly.
děkujeme za pochopení
s pozdravem tým Phototools.cz