Hodnocení obchodu

4,9 1317 hodnocení
5
1262x
4
38x
3
10x
2
2x
1
5x
Nevyplňujte toto pole:

Bezpečnostní kontrola

Avatar autora | 6.3.2017
Koupil jsem si halog. trvalé světlo,vše bylo v pohodě akorát bylo prasklé vlákno žárovky. Toto jsem oznámil firmě která mi obratem novou žárovku poslala,proto obchod s touto firmou mohu vřele doporučit.Luboš K. Vlašim
Avatar autora | 3.3.2017
+ rychlost dodání

1*
Avatar autora | 27.2.2017
+ Rychlost vyřízení a kvalita zboží.
- žádné

Vřele doporučuji, rychlost vyřízení, kvalita dodaného zboží. Bez jediné chybičky :)
Avatar autora | 26.2.2017
+ Dobré ceny a dobré sety v nabídce.

Avatar autora | 23.2.2017
- Komunikace

Štve mě, když mě nikdo neinformuje o dodávce a najednou se z čista jasna ozve řidič, že už je tady.
Avatar autora (Administrátor)
Pane Tůma, (neděle) 12.2. v 8:49 - jste objednal a obdržel potvrzovací email. (pondělí) 13.2. v 7:18 - váš balíček byl předán přepravci - na váš email jsme zaslali tracking číslo (úterý) 14.2. v 7:13 - odesláno SMS avízo o doručování - později telefonický kontakt přímo řidičem GLS (úterý) 14.2. v 11:34 - váš balíček byl doručen ve vámi stanoveném časovém okně Která konkrétní část na tomto procesu Vás "štve" ? s pozdravem Tým Phototools.cz
Avatar autora | 15.2.2017
Byla jsem spokojena, poradily mi a zboží jsem měla do druhého dne. Akorát jsem nepochopila proč přišlo zboží ve dvou zásilkách, když dorazilo téměř současně.
Avatar autora (Administrátor)
Dobrý den, zboží jsme rozdělili na dva balíčky proto, že Vaše objednávka obsahovala i nadrozměrné pozadí, ke kterému nemůžeme nic přibalit. Nechceme riskovat, že Vám přepravce pozadí poškodí. A navíc nechceme, abyste na celou objednávku čekala, protože doručování nadrozměru může trvat až 5 pracovních dnů. Proto balíme menší zboží do standardních balíčků, aby dorazilo co nejdříve, a velké (nadrozměrné) samostatně. s pozdravem Tým Phototools.cz
Avatar autora | 9.2.2017
+ velký sortiment zboží

Doporučuji
Avatar autora | 3.2.2017
+ pěkné ceny, kvalitní zboží, perfektní dodací doba

Skvělý obchod, vřele doporučuji.
Avatar autora | 1.2.2017
+ Rychlost
+ Kvalita přesahující cenu.
- žádné

bezva obchod dobrý poměr cena výkon
Avatar autora | 31.1.2017
+ Otestovani a ozkouseni, cena
- Neznam

Super
Avatar autora | 26.1.2017
+ Výběr zboží, rozumné ceny.
- -

Rozhodně zde budu rád nakupovat i nadále.
Avatar autora | 23.1.2017
+ Rychlost

Avatar autora | 22.1.2017
Vřele doporučuji. Profesionální přístup k zákazníkům, rychlost a špičková zákaznická podpora.
Avatar autora | 18.1.2017
+ Vzdy ochotne profesionalne poradi coz je velkou vyhodou.

Velmi spokojena se vsim vse bez jedineho hacku.
Avatar autora | 9.1.2017
Doporučuji.
Avatar autora | 31.12.2016
+ profesionalita, cena

Avatar autora | 31.12.2016
Blesková komunikace, reagují okamžitě. Výborná domluva, přehlednost eshopu.
Avatar autora | 27.12.2016
zboží přišlo tak pozdě, protože ho na poště vydali někomu jinému-ale druhá objednávka dorazila velmi brzy. Dekuji.
Avatar autora (Administrátor)
Dobrý den, děkujeme za hodnocení,.. zdržení balíčku nás mrzí, bohužel v době vánočních svátků doručuje zboží kdokoli, kdo má ruce nohy, a podle toho to pak dopadá. s omluvou a pozdravem Tým Phototools.cz
Avatar autora | 25.12.2016
Vše probíholo dobře, ale zabalení zboží bylo špatné. Balík přišel rozlomený, naštěstí uvnitř nepoškozeno.
Avatar autora (Administrátor)
Dobrý den, za poškození zboží ze strany přepravce se omlouváme, bohužel není v lidských silách dodržet podmínky zabalení zboží tak, aby s ním mohl přepravce "šlehnout" z metru o zem, nebo do něj najíždět ještěrkou. Dojde-li k poškození zboží, poprosím vás, nenechávejte si tuto skutečnost pro sebe. Ohlásíte-li to, přepravce bude poučen a pro příště si dá pozor. My zboží samozřejmě vyměníme. Pokud však o poškození nevíme, těžko jej můžeme řešit. Navíc nedozví-li se to ani depo přepravce, je pravděpodobné, že prasátko, jež zboží doručuje jen poškodí i příště, protože to bude mít, jak se říká, "na háku". děkujeme za pochopení s pozdravem tým Phototools.cz
Avatar autora | 24.12.2016
+ Výborná komunikace a následné řešení při problému s doručovací společností.
- Více položek by mohli posílat jako jeden balík. Předešlo by se následným komplikacím při doručování.

Avatar autora (Administrátor)
Dobrý den, nadrozměrné balíčky - pozadí, lze zaslat pouze samostatně a to jednak kvůli přepravním podmínkám společnosti, která balíček expeduje a jednak kvůli obavám z možného poškození zboží (či vyloučení z přepravy). Na skutečnost upozorňujeme v objednávkovém procesu i u samotného pozadí v popisu a dále i v emailu s tracking čísly. děkujeme za pochopení s pozdravem tým Phototools.cz